Κοινοβούλιο/Κυβέρνηση

31
Οκτώβριος
2014

Απάντηση στις δηλώσεις του Γ. Καρατζαφέρη

Οι 3 οργανώσεις Θετική Φωνή, Κέντρο Ζωής, Praksis απευθύναμε σήμερα ανοιχτή επιστολή στον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ. με αφορμή τηλεοπτικές του δηλώσεις για ζητήματα που αφορούν ανθρώπους που ζουν με HIV. Διαβάστε την επιστολή μας εδώ.

18
Νοέμβριος
2014

Μπορεί να αποτελεί ο HIV αιτία αποκλεισμού από τις σπουδές;

Για να γίνει κάποιος δεκτός για υποτροφία στο Πανεπιστήμιο Al Azhar της Αιγύπτου χρειάζεται να προσκομμίσει, μεταξύ άλλων, ιατρική βεβαίωση ότι δεν είναι θετικός στον HIV. Είναι σαφές ότι η Αίγυπτος και άλλες χώρες (ευτυχώς λίγες) χρειάζεται να επανεξετάσουν την πολιτική τους απέναντι στις προϋποθέσεις που θεωρούν απαραίτητες για την υποδοχή φοιτητών από το εξωτερικό. Εδώ και καιρό, ως μέλη της παγκόσμιας κοινότητας, εξηγούμε με διάφορους τρόπους ότι ο HIV δεν μεταδίδεται με τον αέρα ή με την κοινή χρήση οικιακών σκευών, υπολογιστών, τετραδίων, τουαλέτας, κλπ.

Όταν όμως οι ανακοινώσεις για αυτές τις υποτροφίες, που ουσιαστικά αποκλείουν τους ανθρώπους που ζουν με HIV, ανεβαίνουν στις επίσημες ιστοσελίδες του ελληνικού κράτους, των Υπουργείων, κλπ, τότε χρειάζεται άμεση παρέμβαση και προς τους εκπροσώπους του Ελληνικού Κοινοβουλίου που με αυτές τις κινήσεις κατά κάποιον τρόπο "νομιμοποιούν" τη διάκριση.

Στο πλαίσιο του προγράμματος "Ο HIV στη δημόσια σφαίρα" οι 3 οργανώσεις Θετική Φωνή, Κέντρο Ζωής και PRAKSIS στέλνουμε σήμερα επιστολή στον Υπουργό Παιδείας, Ανδρέα Λοβέρδο, το περιεχόμενο της οποίας μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

08
Δεκέμβριος
2015

Διαρκής Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων: Ζητήματα HIV/AIDS.

Στις 3 Δεκεμβρίου 2015 η Διαρκής Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων συνεδρίασε υπό την προεδρία του κ. Νίκου Μανιού με μοναδικό θέμα ζητήματα HIV/AIDS. Πρόκειται για ένα αίτημα ετών της κοινωνίας των πολιτών που τελικώς πραγματοποιήθηκε: να ανοίξει στοχευμένα και συντονισμένα ο διάλογος για την αντιμετώπιση του ιού αλλά και για την προστασία των ανθρώπων που ζουν με HIV/AIDS εντός του Κοινοβουλίου.
Παραθέτουμε την παρέμβαση της εκπροσώπου της Praksis, Μαριανέλλας Κλώκα, αλλά και το συνολικό αρχείο της συζήτησης στην Επιτροπή, με τις παρεμβάσεις των φορέων (κυβερνητικών και μη) αλλά και τις τοποθετήσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας.

10
Μάρτιος
2017

Επιστολή στον Πρωθυπουργό με αφορμή τη συμμετοχή του στην 60η Συνεδρίαση της Επιτροπής Ναρκωτικών του ΟΗΕ

Αθήνα, 10/3/2017

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πληροφορηθήκαμε την τιμητική πρόσκληση που λάβατε, προκειμένου να παρευρεθείτε και να μιλήσετε για ζητήματα που άπτονται του τομέα των ψυχοδραστικών ουσιών, κατά την 60η συνεδρίαση της Επιτροπής για τα Ναρκωτικά του ΟΗΕ, που θα λάβει χώρα στις 13-17 Μαρτίου στη Βιέννη.

Με αυτή την αφορμή η «Πλατφόρμα ΜΚΟ για τις Ψυχοδραστικές Ουσίες» – ως ενεργό κομμάτι της Κοινωνίας των Πολιτών αλλά και της κοινότητας των ανθρώπων που είναι πρώην/νυν χρήστες ψυχοδραστικών ουσιών, θεωρεί ότι η χώρα μας πρέπει να στηρίξει τη στροφή που γίνεται τα τελευταία χρόνια από τα κράτη-μέλη του ΟΗΕ από την πολιτική της καταστολής σε πολιτικές που προσανατολίζονται στη δημόσια υγεία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Παρά τη θετική εξέλιξη που σημειώνεται στη χώρα μας αναφορικά με τη θεραπεία των χρηστών που έρχονται αντιμέτωποι με το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης, θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας ζητήματα, τα οποία παρεμποδίζουν την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης και αποτελεσματικής πολιτικής για τα ναρκωτικά στην Ελλάδα. Προσδοκία μας είναι να τα λάβετε υπόψη σας κατά την ομιλία σας στην Ολομέλεια της Συνεδρίασης, παρουσιάζοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα της τρέχουσας κατάστασης.

Πιο συγκεκριμένα:
Η χώρα μας δεν έχει Εθνική Στρατηγική ούτε Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα ναρκωτικά. Όλες οι προσπάθειες που έγιναν για υιοθέτηση Στρατηγικής και Σχεδίου δράσης, κατά το 2014, σταμάτησαν στο κρισιμότερο σημείο, όπου η διυπουργική επιτροπή έπρεπε να τα επικυρώσει ώστε να τα θέσει σε ισχύ. Αυτή η σοβαρή κατά τη γνώμη μας έλλειψη δεν βοηθά στο να υπάρχει στη χώρα συντονισμός ως προς τα προγράμματα, τις πρωτοβουλίες και τα αναγκαία νομοθετήματα προς όφελος της κοινότητας όσων κάνουν χρήση ψυχοδραστικών ουσιών, αλλά και της κοινωνίας γενικότερα.
Δεν βοηθά στο να μην υπάρχει, για παράδειγμα, αλληλοεπικάλυψη σε κάποιες ανάγκες και έτσι σε μια περίοδο που οι πόροι είναι δυσεύρετοι, αυτό που συμβαίνει είναι:
α) να γίνονται ίδιες δράσεις από διαφορετικούς Οργανισμούς χωρίς προηγούμενο στρατηγικό σχεδιασμό
β) να μένουν άλλες απαραίτητες δράσεις, που πιθανά θα χρειάζονταν είτε καλύτερη χρηματοδότηση είτε τη στήριξη όλων των αρμόδιων Οργανισμών, σε καθεστώς επισφάλειας
γ) να μην λαμβάνονται οι απαραίτητες νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα βοηθούσαν στη βελτίωση της ζωής και της αξιοπρέπειας των ίδιων των χρηστών ψυχοδραστικών ουσιών, του περιβάλλοντός τους και ευρύτερου κοινωνικού συνόλου
δ) να μην έχουμε την απαραίτητη ισορροπία μεταξύ δράσεων και πόρων που στοχεύουν στην καταστολή και όσων στοχεύουν στην πρόληψη, τη μείωση της βλάβης και τη θεραπεία
ε) να εξακολουθούν εγκεκριμένοι εθνικοί Οργανισμοί σαν το ΚΕΘΕΑ, τον ΟΚΑΝΑ και το 18ΑΝΩ να μην συνεργάζονται στο βαθμό που θα έπρεπε για τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουν στους ανθρώπους που κάνουν χρήση ψυχοδραστικών ουσιών και τις οικογένειές τους.

Η Μείωση της Βλάβης πρέπει να αναγνωριστεί σαν σημαντική συμβολή στον περιορισμό των αρνητικών επιπτώσεων της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών και τη διάδοση μεταδοτικών ασθενειών και να κατοχυρωθεί με θεσμοθετημένο τρόπο

Η πολιτική για τα ναρκωτικά χρειάζεται να διαμορφώνεται με την ισότιμη συμμετοχή όλων των ενδιαφερόμενων μερών και εμπλεκόμενων φορέων, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων της Κοινωνίας των Πολιτών και της κοινότητας των χρηστών ψυχοδραστικών ουσιών
Θεωρούμε επιτακτική ανάγκη να μεριμνήσετε, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα που προβλέπει ο «Νόμος περί εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες διατάξεις» (4139/2013), ώστε να καλυφθούν αυτά τα κενά σε βάθος 2020. Με αυτό τον τρόπο η χώρα θα συντονιστεί σε μια κοινή κατεύθυνση και είμαστε σίγουροι ότι τόσο ενόψει της UNGASS 2019, αλλά και γενικότερα θα είναι πιο έτοιμη και πιο ενισχυμένη στο να έχει μετρήσιμα και ενδιαφέροντα αποτελέσματα σε όλους τους στρατηγικούς τομείς (πρόληψη, μείωση βλάβης, θεραπεία, καταστολή) που αφορούν το πολυσύνθετο ζήτημα των ψυχοδραστικών ουσιών.

Με εκτίμηση,
Τα μέλη της Πλατφόρμας ΜΚΟ για τις Ψυχοδραστικές Ουσίες
Δίκτυο Ομοτίμων Χρηστών Ψυχοδραστικών Ουσιών
«ΔΙΟΓΕΝΗΣ» Διάλογος Πολιτικής για τα Ναρκωτικά
«Θετική Φωνή» Σύλλογος Οροθετικών Ελλάδος
«Κέντρο Ζωής» για την υποστήριξη των ανθρώπων που ζουν με HIV/AIDS
«Προμηθέας» Σύλλογος Ασθενών Ήπατος
PRAKSIS

(Η επιστολή κοινοποιήθηκε σε όλα τα αρμόδια υπουργεία/φορείς, που συνθέτουν την Διυπουργική Επιτροπή για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης κατά των Ναρκωτικών, της οποίας και προεδρεύει ο Πρωθυπουργός, σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο “Νόμος περί εξαρτησιογόνων ουσιών και άλλες διατάξεις” (4139/2013), καθώς επίσης και στην Εθνική Συντονίστρια για τα Ναρκωτικά.)

08
Ιούνιος
2017

Η PRAKSIS ως μέλος του Δικτύου καταγραφής περιστατικών ρατσιστικής βίας χτες στη Βουλή

Η Πρόεδρος της Ειδικής μόνιμης επιτροπής ισότητας, νεολαίας και δικαιωμάτων του ανθρώπου, Αφροδίτη Σταμπουλή, κάλεσε χτες μέλη του Δικτύου καταγραφής περιστατικών ρατσιστικής βίας σε συζήτηση με τους βουλευτές και τις βουλευτίνες που συμμετέχουν. Το θέμα αφορούσε τα πορίσματα και τις συστάσεις της ετήσιας έκθεσης του 2016, όπως αυτά είχαν μάλιστα παρουσιαστεί πρόσφατα σε συνέντευξη τύπου που είχαμε διοργανώσει τα μέλη του Δικτύου στην ΕΣΗΕΑ. Η PRAKSIS συνηγόρησε στα πορίσματα με τις δικές της καταγραφές από τις δομές σε Αθήνα και Πάτρα. Η Ντίνα Βαρδαραμάτου, Συντονίστρια Προγραμμάτων Αθήνας της PRAKSIS, δήλωσε ότι κυρίαρχη αιτία των περιστατικών βίας που κατέγραψε η οργάνωση ήταν η εθνοτική καταγωγή, ανέδειξε την ανάγκη για συστηματικότερη καταγραφή και παράλληλα τη θετική επίδραση που έχουν στην αποτροπή της βίας τα προστατευμένα περιβάλλοντα που παρέχονται στο πρόγραμμα της μετεγκατάστασης και των δομών φιλοξενίας της οργάνωσης. Αναφέρθηκε για ακόμα μια φορά στην κοινή δήλωση ΕΕ-Τουρκίας καταγγέλλοντας και την ίδια τη δήλωση και τις επιπτώσεις που έχουν προκύψει από την εφαρμογή της και υπογράμμισε την ανάγκη να κλείσουν όλα τα καμπ και να επιταχυθούν οι διαδικασίες ένταξης των αιτούντων άσυλο και των προσφύγων.

Σε δευτερολογία η Μαριανέλλα Κλώκα, Υπεύθυνη Διεκδίκησης Δικαιωμάτων της οργάνωσης, έθεσε στη διάθεση των βουλευτών της επιτροπής τα αποτελέσματα του έργου REACT, που επικεντρώθηκε στις καταγραφές διακρίσεων στο χώρο της εργασίας. Απαντώντας σε σχόλιο βουλευτίνας εξήγησε ότι η PRAKSIS δεν επιθυμεί να υποκαταστήσει το ελληνικό κράτος, αντίθετα αναλαμβάνει να στηρίξει πληθυσμούς που παγιδεύονται σε πολιτικές που έχουν ως συνέπεια τη στέρηση βασικών δικαιωμάτων συνανθρώπων μας και πως μακροπρόθεσμος στόχος είναι η αυτοκατάργηση της οργάνωσης, κάνοντας αναφορά σε λόγια του εκλειπόντα Προέδρου της οργάνωσης, Τζανέτου Αντύπα.

 

Με αφορμή τα σχόλια του Κωνσταντίνου Κατσίκη, βουλευτή ΑΝΕΛΛ και του βουλευτή της ΧΑ, Γιάννη Αϊβατίδη, η PRAKSIS σχολιάζει το εξής: Είναι πολύ σημαντικό όλοι οι εκπρόσωποι ενός Δημοκρατικού πολιτεύματος, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία, να δείχνουν στην πράξη ότι υπηρετούν το αξίωμα με αξιοπρέπεια, σεβασμό στο διάλογο και συνείδηση υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Σε άλλη περίπτωση συμβάλλουν σημαντικά στην απαξίωση και του ίδιου του θεσμού που υπηρετούν και των ίδιων τους των εαυτών από την ελληνική κοινωνία.

 

Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο όλης της συζήτησης που έλαβε χώρα χτες στη Βουλή των Ελλήνων

04
Ιούλιος
2017

Η PRAKSIS για την εμπορία ανθρώπων στην ειδική επιτροπή της Βουλής

Με αφορμή τη συζήτηση στην υποεπιτροπή για την καταπολέμηση της εμπορίας και της εκμετάλλευσης ανθρώπων στην ειδική μόνιμη επιτροπή ισότητας, νεολαίας και δικαιωμάτων του ανθρώπου στο ελληνικό κοινοβούλιο, η Μαρία Μουδάτσου τοποθετείται εκ μέρους της PRAKSIS, μεταφέροντας την εμπειρία από το πεδίο η οποία επιβεβαιώνει πολλά από τα πορίσματα της ειδικής έκθεσης του UNODC.

 

Δειτε το σχετικό video

01
Αύγουστος
2017

Κοινή επιστολή 21 οργανώσεων για τη στέγαση αναγνωρισμένων προσφύγων

Αθήνα, 1/8/2017


Προς:
Υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Μουζάλα
Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Αλέξη Χαρίτση


Κοινοποίηση:
Αντιπρόσωπο της Ύπατης Αρμοστείας στην Ελλάδα κ. Philippe Leclerc

 

ΘΕΜΑ: Ζητήματα στέγασης αναγνωρισμένων προσφύγων

 

Η αύξηση των ποσοστών χορήγησης προσφυγικού καθεστώτος και επικουρικής προστασίας στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η οποία είναι φυσικά ιδιαίτερα θετική, επιβάλλει τον άμεσο σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών ένταξης των αναγνωρισμένων προσφύγων.[1] Η ένταξη των προσφύγων στην κοινωνία μας είναι νομική υποχρέωση της Πολιτείας, η οποία πρέπει να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα ώστε να διευκολύνει αυτή την εξαιρετικά δύσκολη για τους πρόσφυγες διαδικασία, ενώ οφείλει ταυτόχρονα να αποτελεί και πολιτική προτεραιότητα που, πέραν από τις τυπικές προϋποθέσεις, να παρέχει και ουσιαστικές προϋποθέσεις ένταξης τους πληθυσμού στον κοινωνικό ιστό της χώρας.


Σήμερα καταγράφονται πολλά προβλήματα στο πεδίο της ένταξης. Οι διοικητικές διαδικασίες σε ό,τι αφορά τη χορήγηση ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, κάρτας ανεργίας, τραπεζικών λογαριασμών κ.λπ. παραμένουν εξαιρετικά αναποτελεσματικές, ενώ τα προγράμματα εκμάθησης ελληνικής γλώσσας και σύνδεσης με την αγορά εργασίας παραμένουν αποσπασματικά και ανεπαρκή, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται ακόμα περισσότερο η δυνατότητα ένταξης για τον συγκεκριμένο πληθυσμό.


Ως προς την στέγαση, το πρόγραμμα στέγασης της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες αφορά μόνο αιτούντες άσυλο (είτε αυτούς που θα μείνουν στην Ελλάδα είτε αυτούς που θα μετεγκατασταθούν σε άλλες χώρες της ΕΕ) και δεν περιελάμβανε, αρχικά, καμία πρόβλεψη για την τύχη των ανθρώπων αυτών από τη στιγμή που θα λαμβάνουν προσφυγικό καθεστώς ή επικουρική προστασία.


Λόγω του υψηλού αριθμού χορήγησης καθεστώτος σε επωφελούμενους του προγράμματος, το πρόγραμμα της Ύπατης Αρμοστείας δίνει πλέον παράταση στη στέγαση των αναγνωρισμένων προσφύγων για ένα μήνα, με δυνατότητα επέκτασης μέχρι έξι μήνες κατόπιν εξατομικευμένης κρίσης που θα τεκμηριώνει την ευαλωτότητα. Μετά από αυτό το διάστημα, οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει κυριολεκτικά να «πεταχτούν στο δρόμο».


Συγκεκριμένα βάσει των επικαιροποιημένων στοιχείων, 1.014 άτομα που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα στέγασης της ΥΑ έχουν ήδη λάβει καθεστώς, εκ των οποίων οι περισσότεροι διαμένουν σε προγράμματα που υλοποιούνται από τους συνυπογράφοντες φορείς. Οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει σταδιακά, και πάντως το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους, να εγκαταλείψουν τη στέγη που τους έχει παρασχεθεί. Σημειωτέον δε ότι οι οργανώσεις αδυνατούν να καλύψουν τις στεγαστικές ανάγκες με ίδιους πόρους.


Πρόταση:


Ως πρόγραμμα-γέφυρα για αυτόν τον πληθυσμό προτείνουμε να χρησιμοποιηθεί η πρόβλεψη που ήδη υπάρχει στο εθνικό πρόγραμμα του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης, για παροχή επιδόματος στέγασης, συνδυαζόμενου με ένα πλέγμα υπηρεσιών ένταξης και γλωσσομάθειας, σε νόμιμα διαμένοντες πολίτες τρίτων χωρών (στους οποίους περιλαμβάνονται και οι αναγνωρισμένοι πρόσφυγες).[2]


Παρότι το πρόβλημα γίνεται όλο και επιτακτικότερο, η σχετική δράση δεν έχει προκηρυχθεί ακόμα κινδυνεύοντας να αφήσει ένα κενό που οι οργανώσεις θα αδυνατούν να διαχειριστούν με ίδιους πόρους. Ως εκ τούτου, θεωρούμε ότι η προκήρυξη και υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης αποτελεί προτεραιότητα για την ομαλή ένταξη των ανθρώπων αυτών στην ελληνική κοινωνία και ζητούμε τις άμεσες ενέργειές σας για την επίτευξη βιώσιμης λύσης.


Συνυπογράφοντες φορείς (αλφαβητικά):

1. Αλληλεγγύη – SolidarityNow
2. ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων
3. Άνεμος Ανανέωσης
4. ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για το Ρατσισμό, την Οικολογία , την Ειρήνη και τη Μη Βία
5. Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
6. Ελληνικό Φόρουμ Προσφύγων
7. Ελληνικό Φόρουμ Μεταναστών
8. Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες
9. Ηλιακτίδα
10. Ίδρυμα Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
11. Κάριτας Ελλάς
12. Κέντρο Ημέρας ΒΑΒΕΛ
13. ΜΕΛΙΣΣΑ, Δίκτυο Μεταναστριών στην Ελλάδα
14. ΜΕΤΑδραση, Δράση για τη Μετανάστευση και την Ανάπτυξη
15. ΜΚΟ Αίτημα
16. ΠΕΡΙΧΩΡΗΣΙΣ
17. Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών Δήμου Αθήνας
18. Generation 2.0 for Rights, Equality & Diversity
19. Help Refugees
20. JRS Greece
21. PRAKSIS – Προγράμματα Ανάπτυξης, Κοινωνικής Στήριξης και Ιατρικής Συνεργασίας


[1] Ενδεικτικά, βάσει των στατιστικών της Υπηρεσίας, εντός του 2016, 2.467 άτομα έλαβαν προσφυγικό καθεστώς και 245 επικουρική προστασία, ενώ εντός του 2017, 3.791 άτομα έλαβαν προσφυγικό καθεστώς και 305 επικουρική προστασία, http://asylo.gov.gr/wp-content/uploads/2017/07/Greek_Asylum_Service_Statistical_Data_GR.pdf .


[2] Βλ. http://asylo.gov.gr/wp-content/uploads/2016/12/Programme_2014GR65AMNP001_4_4_el.pdf , σελ. 15.

 

Οι αρχές μας

  • Η δωρεάν παροχή κοινωνικών και ιατρικών υπηρεσιών στους τομείς της θεραπείας, της πρόληψης, της εκπαίδευσης, της υγειονομικής υποδομής για όλους τους συνανθρώπους μας.
  • Η προώθηση της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού.
  • Η μαρτυρία και η κατά περίπτωση καταγγελία της κατάστασης των κοινωνικών ομάδων σε κίνδυνο.

Διαφάνεια

Σεβόμενοι τις αρχές της λογοδοσίας και της διαφάνειας, δημοσιεύουμε την τελευταία διετή αναφορά δράσης μας.

Ετήσια Αναφορά Δράσης

Επικοινωνία

  • Στουρνάρη 57, 10432, Αθήνα (Κεντρικά Γραφεία)
  • Τ 210 520 5200, F 210 520 5201

Κατεβάστε την εφαρμογή PRAKSIS για iPhone & Android

apple storegoogle play

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το ηλεκτρονικό περιοδικό μας στο e-mail σας